there's something soothing about southern....

Tuesday, February 06, 2007

Last sunday, balik dari wedding kat Shah Alam, I went to Ikano. Mencari barang yang diperlukan... Namun setibanya di sana, kenangan silam kembali mengimbau, (refer to posting cinta datang lagi!!!). Memang, ketika itu, pertemuan itu berlaku di Ikano. Terus barang yang diperlukan itu tak dapat dicari, kerana membawa diri keseluruh tempat where the occassion happened including the cinema!!! Dalam keadaan aku yang kecelaruan ini, sedikit sebanyak kenangan manis ini dapat meredakan sedikit kegusaran yang melanda di fikiran...

Kita tinggalkan seketika kenangan manis lalu. Kenapa aku diuji dengan kecelaruan sebegini sekali? Tidak pernah sekali aku mengalami kecelaruan sebegini hebat!!! 3 kali aku menangis kerana dia... Kenapa sampai begini parah sekali kecelaruan yang harus aku tempuhi kali ini??? Aku rasa, kali inilah yang paling teruk aku alami. Lebih teruk lagi, aku dengan dia masih belum ada apa2 ikatan!!! Sedangkan dia sudah berpunya!! Kenapa mesti dia luahkan perasaannya kepada aku ketika aku dalam keadaan emotionally not stable?

Sesungguhnya, aku sudah tak larat lagi menghadapi apa yang kualami sekarang... Apa yang patut ku lupakan sekarang......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 
Right Here Waiting - Music