there's something soothing about southern....

Friday, January 26, 2007

Hurmmm... It's been a while i haven't write anything here.. Tiba-tiba jer kan nak update blog.. Mesti ada sesuatu yang membuatkan aku ingin menulis kembali di dalam blog ini... Ya, memang, semenjak aku tinggalkan blog ini buat seketika, banyak perkara yang telah belaku!! Memang banyak!! Tapi, umum sekalian, maaflah, kerana aku rasa tak perlu aku ceritakan disini.. Walaupun sebelum ini ada sedikit sebanyak cuba kuterangkan kepada umum di dalam blog ini, tetapi kali ini, aku rasa tak perlu la aku nyatakan disini... Biarlah... Mungkin satu hari nanti bila aku sedia nyatakan, akan kutulis didalam blog ini...

This Chinese New Year, I won't be around... Aku akan ke Medan, family vacation... Sambil-sambil tenangkan fikiran yang sedang kusut nie... Hopefully, after this vacation, I'll be ok, be back as normal... I really wish that will happen...

To all readers, sorry to dissappointed you guys by not telling any sensation stories about me.. I rather keep it in silence... Sedih sesangat sebenarnya... Walau apapun, aku takkan berputus asa... Akan kucuba selagi upaya...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 
Right Here Waiting - Music