there's something soothing about southern....

Monday, November 27, 2006

Ehem.. ehem.. Aku tau mesti akan ramai yang membuat spekulasi setelah melihat penampilan istimewa aku bersama seseorang di majlis hari jadi Ahfad sabtu lalu. Lebih-lebih lagi disusuli dengan kemunculan aku di Down Under. Dan di sana aku begitu rancak menari dengan dia.. Takper, biarkan sahaja mereka membuat spekulasi masing-masing. Yang pasti, hanya aku sahaja yang tahu...

Apa-apa pun, ketepikan dahulu isu tersebut. Apa yang ingin kukatakan di sini, walau apa pun yang terjadi, aku tetap aku. Memang, kadang kala kita sentiasa berangan-angan inginkan satu hubungan yang serius apabila kita keseorangan. Namun, berdasarkan pemerhatian terhadap hubungan yang terjalin pada rakan-rakan yang lain, membuatkan aku berfikir seketika. Apa betulkah aku memerlukan hubungan tersebut? Atau ianya hanya perasaan sepi yang melanda kita ketika kita keseorangan? Atau juga ianya hanyalah perasaan nafsu yang sentiasa membuak-buak sehingga terbawa-bawa untuk kita ingin punya satu hubungan yang serius. Sesungguhnya, walau apapun sebab musababnya, yang pasti memang ketika dan saat ini aku memang inginkan satu hubungan serius..

Sebenarnya, sejak kebelakangan ini, aku lebih banyak bermain dgn perasaan.. Lebih tepat lagi, perasaan jatuh hati kepada seseorang itu terlalu rapuh sehinggakan hanya dengan sms sahaja boleh membuatkan aku jatuh hati, walaupun belum pernah bertentang mata... Aku sendiri tak tahu kenapa aku begitu lemah, begitu rapuh... Sedangkan aku sebenarnya amat memilih dalam menjalinkan sesuatu hubungan... Kalau disenaraikan, tak ramai yang akan dapat memenuhi kriteria tersebut. Namun, selalunya, aku jatuh kepada tangan orang yang tidak sepatutnya. Lebih tepat lagi, mereka sememangnya tidak layak untuk mendapatkan aku!!! Bukan niat untuk berlagak atau membangga diri, tetapi hanyalah menceritakan kelemahan sendiri, iaitu terlalu mudah percaya, terlalu mudah termakan kata...

Semenjak apa yang berlaku kebelakangan ini, membuatkan aku berfikir sejenak, walaupun sementara, tapi ianya dapat menyedarkan aku seketika bahawa aku hanyalah berada di alam fantasi yang aku cipta sendiri...

Begitulah aku kebelakangan ini....

3 Comments:

  • Hye Ewan, Fie here.. Ewan percaya pada takdir kay.. Insyaalah tak lama lagi Ewan jumpala orang yang Ewan cari tu. Tapi sebelumtu perbetulkan nawaitu kita dulu.. Take care.. Nite!

    By Anonymous Anonymous, at 12:24 AM  

  • dari faz_kl83

    senyum sajokss jerrrr.....tapi byk sabar2 yerr...esk luser jumperla yg okei ...mean cinta sejati tu dgn perempuan..jgn luper jemput i nanti yerrr.....

    By Anonymous Anonymous, at 1:51 AM  

  • stay strong dear fren...every single person is tired of being so lonely...but that is not a good excuse to be desperate... cheers!! ;)

    By Blogger Queen B, at 10:56 PM  

Post a Comment

<< Home


 
Right Here Waiting - Music