there's something soothing about southern....

Sunday, November 19, 2006

BOO!!!



Hmm.. I guess I don't have to say sorry for not updating my blog for months!!! The reason is simple, coz no one ever know about the existence of this blog!! except for teddieville.. Hehehe.. mati la!!! Nasib baik takder expired date!! Klau tak dah lama masuk tong sampah!!! Begitulah kisahnya tentang blog yg tak pernah dikunjungi oleh orang ini...

Apa aku nak cerita ek? Owh!! Aku baru selesai menjalani pembedahan nie... Sakit ya amat skrg nie.. Pembedahan apa, hurmm.. pembesaran saluran kencing!!! Sound scary right? Yeah! It really scares me!! Sakitnya tu, tak saper yg tau.. Ok la, tak nak cerita lagi pasal nie, menakutkan!!!

Hmmm.. I think I'd like to write more about my feeling.. Tak tau la, masa lepas operate hari tu, rasa sayu sgt!! Maybe sbb takder orang tersayang yg menemani.. Nak buat camner, dah mmg orangnya takder, masih tidak diisi kekosongan tu.. Since puasa, I've been alone... Ntah la, aku tak pernah la ada luck bila bercouple.. Sedih!! Dah aku cuba, tapi tak berjaya... Asyik la org dok mempermainkan jer.. Takper la, dah nasib aku, nak buat camner? Terima jer la..

Sorry la guys, tadi berkobar-kobar nak tulis kat blog, separuh jalan, putus semangat, sedih punya pasal... Sob... sob... Ok la, takder mood dah, setakat ini sahaja. Bye!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home


 
Right Here Waiting - Music